مانيماني، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

مسافر کوچولو مانی

....

1391/11/15 11:29
نویسنده : مامان فاطمه
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این چند روز شبا بارون میومدو هوا ابری بود امروز آفتاب در اومده  هوا شفاف شده مثل موقعی که عید میشه و هوای شمال حسابی شفاف میشه انگار برگای درختا برق میزنن وشادن.نیشخند

هیچ جای ایران مثل شمال وقتی بهار میشه تغییر نمیکنه هوا عالی میشه دلم هوای شمال کردهگریه

خوب ٥شنبه خواستیم بریم بیرون مانی گفت نه توپ بازی کنیم، جمعه هم کفت نریم توپ بازی کنیم ولی دیگه با ترفندای مختلف رفتیم یه دوری زدیم

اینجا خیلی شلوغ شده نزدیک عیده مسافر خیلی میاد ولی وقتی قیمتای اینجا رو میبینن هوش از سرشون میپره

یه چند وقتی هست که مانی ماشینشو برمیگردونه وانگار داره تعمیرش میکنه

 

ماني

الان هم اومده بغلم نشسته سخته بنویسم

به نقاشی هم علاقه داره و کتابش  میاره رنگ میکنه

ماني

دوتا گل خوشگل هم گرفتم خیلی دوسشون دارم عکسشو واسه دوست خوبم مامان یه فسقلی میزارم چون بهم گفت بزارم

ماني 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

معصومه
15 بهمن 91 19:43
به به هوا عالیهههههههه.. اونجا کجاس؟منظور کجا سکونت دارین؟من دلم شمال موخاااااااااااااااااااااااد..


ساكن قشم هستم-
مامان یزدان
16 بهمن 91 9:16
هوای دلت بهاری باشه عزیزم.


ممنونم شما هم شاد باشيد
امیر مهدی و عمی
16 بهمن 91 16:07
سلام مامانی
چه گل های زیبایی معلومه که خیلی با حوصله هستی که گل پرورش میدی چون مامان من هم خیلی گل دوست داره


اره گل دوست دارم خيلي، كلا به گل و كاراي كشاورزي علاقه دارم ولي فقط همين دوتا كوچولو رو تو خونه دارم خونمون آخه جا نداره كوچو لو موچولوهه تا بريم خونه خودمون عيد، ببينم شايد زيادش كردم


مامان مانی جون
16 بهمن 91 18:05
llنون دوست خوبم
وای خوش به حالتون که با دیدن مسافرا عیدو زودتر دیدین
میگم اونجا هم مثه شمال فصل سفر همه چی گرون میشه یا قیمتا ثابته؟
ببوس اون فسقلی مکانیک رو



عزيزم اينجا كه مسافر مياد ديگه بعضي مغازه دارها گردن ميزنن اينقدر قيمتاشونو ميبرن بالابهشون ميگي گرون كردي ميگن فصل فروش ماست ديگه همينه
مامان یه فسقِلی
16 بهمن 91 19:12
عزیزم...

چه باحال نشسته و مداد رنگی تو دستاشه ...

واااااااااااااااااااااااای ... مرسی خانومی، چقدر شما مهربونی

ایشالا همیشه واست سبز بمونن


ممنون گلي
معصومه
17 بهمن 91 10:37
مامان مهرتاش کوچولو
17 بهمن 91 10:40
سلام
ماشالا به آقا مانی مهندس ... از حالا داره تجربه کاری کسب می کنه ها ... آفرین پسر خوبم ...

ایشالا همیشه شاد و خوشبخت باشین در کنار هم ...



فكر كنم مكانيكي دوست داره
مامان آنی
22 بهمن 91 16:08
آفرین به مانی گل
گل هاتون مبارک


ممنونم خاله جون